Create an account



[-]
Tags
a that dnb heard kanye crappy tune just rmx of radio1 pop on

Thread Contributor: ShivaJust heard a crappy DnB rmx of that Kanye pop tune on radio1

#1
Anyone know who made it??

And why when Radio 1 decide to play a DNB tune at drive time they play a crap tune! Icon_evil Icon_evil
Reply

#2
which one?

High Contrast made the Golddigger bootleg.
Reply

#3
either that or some wobble fairground chuckle brothers dnb tune.....which I just heard when I was flicking through the dial a bit earlier
Reply

#4
you mean the version of golddigger? ill post a link to a mix i heard it on...here it is


http://www.lavibe.org/viewtopic.php?p=10...f63bb3a021

01 - kanye west - gold digga - high contrast bootleg
02 - tc - robots - dstyle
03 - commix - faceless - shogun
04 - martyn - i wonder why - revolver
05 - subfocus - airplane - ram
06 - drumsound - superfly - liquid v
07 - marky & bungle - no time to love - innerground
08 - jenna g - in love - bingo ( logistics - krusty bass ringer tease)
09 - alix perez & specific - just memories - horizons
10 - baron - a modern way - bbk
11 - redeyes - pusherman - bingo
12 - logistics remix - the burial - liquid v
13 - redeyes - hold tight - w10
Reply

#5
no its not golddigger, its a new one, with the vocoded hook.
Reply

#6
I think its the Daft punk ting. Utter drek!
Reply

#7
from bad to worse .. "stronger"is a really wickid tune, got less when KW sampled it probably gets worse when the whitelabeldnbmafia gets involved. 90% of those hiphop dnb mixes is complete shit :/
Reply

#8
titanium Wrote:90% of those hiphop dnb mixes is complete shit :/


more like 98%


the other 2% thats acceptable being the fugees "ready or not" dj hype remix


Jig
Reply

#9
I heard this at Hospitality I think, heard audio elsewhere, there is a video of Andy C playing it on youtube

Apparantly its Bassline Smith and Drumsound
Reply

#10
Law Wrote:I heard this at Hospitality I think, heard audio elsewhere, there is a video of Andy C playing it on youtube

Apparantly its Bassline Smith and Drumsound

Seen!
Reply

#11
did bassline smith and bumsound go wank? i was just listening to some really nice bits of theirs last night. obvioulsy old stuff as i havent bought vinyl in 38 years, on function and technique....
bare
Reply

#12
just heard it...even worse than the HC booty Rofl
Reply

#13
If you lot think this and Gold Digger remix are THAT bad you aint hearing TC and Clipz tunes surely.

Dont get me wrong, I hate it all but ive drunkenly danced to Gold Digga, but some other new jump up is next level awfulness.

Kilo (Clipz) - Push and Pull

worst tune in history
Reply

#14
^^ how dare you say such things on SC, the motherboard of wobble & clownstep?

Teef
Reply

#15
it's all good.

u guys need to hear the new subfocus tune that's doing the rounds. (timewarp)

fucking baaaaaaad!!!!!

Falcon

love the new high contrast & nutone/commix stuff aswell.
Word of Mouth Lp-Thermal Records-out now.Artwork courtesy of Structure.
[Image: wordofmouthcover.jpg]

<a><img></a>
'There's no such thing as selling out just buying in'

Chuck D
Reply

#16
Hahaha
Reply

#17
Law Wrote:Dont get me wrong, I hate it all but ive drunkenly danced to Gold Digga, but some other new jump up is next level awfulness.

yep, some of that stuff has caused me to come out of my haze with a "wtf, how long is this going to loop?"
yet next to me my wife is going crazy like it's the greatest tune ever, and later on the drive home she will accuse me of "hating" just because i quit dancing when the music became so offensively lame i felt like the world had just fallen apart. Baffled

sorry for the mini rant, i needed to release some steam...
Reply

#18
ur wife has good taste in music is all :P
Word of Mouth Lp-Thermal Records-out now.Artwork courtesy of Structure.
[Image: wordofmouthcover.jpg]

<a><img></a>
'There's no such thing as selling out just buying in'

Chuck D
Reply

#19
ALPHA OMEGA Wrote:ur wife has good taste in music is all :P

we are aware that we have different tastes. and so i hold my opinions to myself, which is why it slips out here :P
Reply

#20
Your wife is in dire need of a good bludgeoning.
I remember when I showed my now Ex (not really into any D&B bar the old anthems), Clipz - New Generation, she laughed and accused it of being a joke tune and couldnt fathom how anyone would actually buy it
Reply



Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Best tune you've heard all day. Tim Reaper 5,034 563,020 13th November 2017, 23:32
Last Post: +ToRMeNT+
  Worst tune you've heard all day. pressure. 79 12,882 17th August 2017, 15:59
Last Post: Muttley
  TUNE! needs to be heard! question also. brandz 10 3,402 11th November 2010, 01:07
Last Post: Macc
  tune id pls heard this on Equinox's show yorobi 14 2,819 25th February 2008, 14:13
Last Post: yorobi
  attn: naphta, re this crappy 158 bpm idea thing ... theory 7 875 5th October 2007, 11:41
Last Post: droid


Forum software by © MyBB Theme © iAndrew 2016